Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Je to výzva k novému myšlení. :-)

0 0
možnosti
MR

Bod b) ma jednu podstatnou slabinu. Nepocita se 100 000 novorozenci kazdy rok to je pri 20 000 a trech tydnech nemoci 100 dni. Takze se nam doba promoreni prodluzeje.

0 0
možnosti
Foto

jj... já jsem s tím počítal, proto jsem dal až těch 30 let... a taky protože jsem čekal, že by zase někdo napsal, že časem určitě zvýšíme kapacity atd.. ono to je ve finále jedno tak jako tak, ta doba je prostě naprosto nekonečná...

0 0
možnosti
LT

Opatření, která jsou v Česklu zavedena jsou evidentně dobrá, protože těch nemocných a mrtvých máme tak "málo", že žádný strach mezi lidmi nevidím a paniku už vůbec ne. Všichni prostě v klidu a pokoji dodržujeme pravidla a čekáme, co bude dál. A to je dobře. Protože to je to, o čem píšete - když budeme i nadále v klidu, budeme mít i čas s rozumem navrhovat a diskutovat o možných řešeních (ekonomických, zdravotních, sociálních...)

Važme si toho. Protože kdyby se to u nás utrhlo, tak jako v Itálii, Španělsku, Francii, V.Británii... kde každý desátý nakažený zemře, tak věřte, že žádná racionální diskuse by nebyla možná. Jen všeobecný strach, obavy, panika...

A to ještě před nedávnem B.Johnson chtěl jít cestou přirozeného "promoření" obyvatelstva koronavirem. Dnes - 3.4.2020 v 17.45 hod - má Británie 38.168 nakažených a 3.605 mrtvých = každý desátý zemřel...

3 0
možnosti
Foto

J47a32n 62Š86i73k

3. 4. 2020 17:29

Souhlasím pane Šimečku. Jen bych dodal, že pro ČR situace není do budoucna tak špatná, jak se možná aktuálně jeví. Zatím prokazujeme skvělé záchranné složky, velmi solidní zdravotnictví, kreativní firmy, stále stabilní finance a je toho daleko více, čímž ukazujeme, že máme na víc, než většina zemí světa. No dobře, vláda. Je jaká je. Má někdo lepší? Kdo? Rusko, Čína, USA, Itálie, Španělsko, Anglie, no fakt nevím. Sehnali ostatní vlády víc roušek nebo respirátorů? Dělají víc testů? Zvládají to lépe než u nás? Byli lépe připraveni než my? Ať si každý odpoví sám, mě je to vlastně jedno. Neustále moudře přemítat, kdo co zavinil a zanedbal nemá smysl. Já se dívám na celek a vidím tu, že ČR má šanci se posunout dál. Nejen finančně, obchodně, možná i morálně. Bylo by škoda ji promrhat. Negativní prskavci v diskuzích nechť se smějí. Hezký den

3 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 17,48
  • Průměrná čtenost 1757x
Zajímám se o dění okolo sebe a snažím si utvářet svůj vlastní názor. Moje myšlení se časem vyvíjí stejně jako můj pohled na většinu věcí.

Seznam rubrik