Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud budou všichni muset nosit roušky, tak infikovaní vydechnou do prostoru menší množství a hlavně menší velikost kapének, které projdou póry. Mají menší hmotnost a tím i menší pohybovou energii a proto nedolétnou daleko. Dá se předpokládat, že v uzavřených prostorech pak zaúřaduje přitažlivost zemská. Pak by měla přijít na řadu desinfekce na hadru uklízečky.

2 0
možnosti
Foto

a například když budou chtít lidi kýchnout? stejně to bude lítat všemi směry i když si tam dají kapesník... vždyť ta rouška spíše nutí stále k nějaké manipulaci a lidé si tam těmi špinavými rukami budou šahat na tu roušku... navíc budou mít pocit, jak jsou všichni chráněni...

2 1
možnosti
DP

Jak rekla nase lekarka, v pripade nuceneho vyberu mezi dvemi spatnymy alternativami je potreba vybrat si tu "mene spatnou". Osobne povazuji noseni rousky za tu mene spatnou, ale na druhe strane velmi ocenuji Vase pripominky a informace.

6 0
možnosti
Foto

tak ale alespoň měl Prymula vystoupit a říct.. od 18:00 roušky a musíte s nimi dělat to a to a nesmíte s nimi dělat to a to! Většina lidí ne že neví... ale netuší... já jsem si taky do ní také hrabal a věřím, že nejsem jediný

2 0
možnosti
Foto

Ale jak ty lidi, co jsou potenciálním zdrojem nákazy, rozlišíte? Oni sami to o sobě často vůbec nevědí.

5 0
možnosti
Foto

já tomu nařízení rozumím a teoreticky by to mělo fungovat.. teoreticky.. ale já to viděl, lidé s nimi zacházejí jako s čepicemi..! a musím říct, že při nejlepší vůli tu hygienu prostě dodržet moc nejde.. já to chápu v MHD a v uzavřených prostorách vůbec... ale venku? vždyť venku to snad chytnout prakticky ani chytnout nemůžete...

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 17,71
  • Průměrná čtenost 1691x
Zajímám se o dění okolo sebe a snažím si utvářet svůj vlastní názor. Moje myšlení se časem vyvíjí stejně jako můj pohled na většinu věcí.

Seznam rubrik