Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někdo by měl podstrčit těm našim vládnoucím představitelům takový malý slovníček frází. Např. v současné době mám málo informací, vyjádřím se až bude ukončeno vyšetřování.

1 0
možnosti

Určitě se nedostává do sporů s velením armády pro nic za nic.

1 0
možnosti

Souhlas s textem, jen poznámku. Myslím, že tohle není samostatná akce paní Černochové. Stejně jako letouny Casa nebyly akcí ministryně, která za nákup trpěla. Nemoudré ženy a nemoudří mužové se na významné posty dosazují jako užiteční mouřeníni. Jedinou potřebnou kvalifikací je poslušnost.

1 0
možnosti
Foto

J24o69s82e45f 34B39á62r19t90a

29. 7. 2023 12:44

Izrael letadla nakupuje, Černochová tuneluje. tak prosté to je, jako za Dalíka.

8 1
možnosti
Foto

Copak nám Černochová vytunelovala. Ani ten Dalík nic netuneloval.

0 9
možnosti
Foto

Černochová je nejlepší ministrině obrany. Je poznat, že na funkci se dlouhodobě připravovala a rozumíji. To se nedá říct o Metnarovi. To, že rudochům vadí je dobře.

3 18
možnosti

Kdo tě za tuto její propagaci platí?

9 2
možnosti

F35, nebo levnější švédskou variantu? Měli bychom si pořídit to, na co máme. Třeba soused si koupil krásný velký auto, já mám starší a menší. Je to taky tím, že on má stavební firmu a já jsem důchodce na plnej úvazek. Ne, nehledejte v mých řádcích závist, není ji tam ani špetka a vážně mu ten bourák přeju, jen jsem chtěl říct, že jeho i to moje nám v podstatě poslouží úplně stejně, někam nás odveze.

12 1
možnosti
Foto

Letouny F-35 jsou budoucností armádního letectví. „Je to technologicky nejvyspělejší sériově vyráběný bojový letoun na světě a ještě dlouho bude.Výhodou je dlouhá životnost strojů, „Je to nové letadlo, nová konstrukce. To znamená, že to letadlo půjde bez problému využívat i za 30, 40 let. To znamená, že ho armáda nebude muset za 10-15 let vyměňovat, jako se to dělo v posledních 30 letech několikrát.“

2 12
možnosti

Bohužel tohle není vůbec nic nového. Tvrdím to stále, tahle dáma by se už konečně měla začít věnovat spíše vaření a nikoli politice, nedejbože armádě.

To bylo před volbami tehdy opozičních keců o nekompetentnosti některých Babišových ministrů, že.

Jasná karma.

17 6
možnosti

Tak pořád lepší paní Černochová než zoufalec Metnar.

2 12
možnosti
Foto

Černochová rozhodně o miliardách na zbrojení nerozhoduje. Ona je jen zveřejňuje.

7 2
možnosti

..... šetřite energii!,- tahle kopretina hattrickem blábolů, bohužel, nic nedovršila,- to bylo jen zahřívací kolo - ten správnej cirkus teprvá začne!,- ....... lépe, jinak, transparentně a "spolu"

8 1
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 17,71
  • Průměrná čtenost 1757x
Zajímám se o dění okolo sebe a snažím si utvářet svůj vlastní názor. Moje myšlení se časem vyvíjí stejně jako můj pohled na většinu věcí.

Seznam rubrik